نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: حضور همکاران شهرداری در مرزها باعث وفاق و همدلی اهالی منطقه شده و همه به شکل یک خانواده فعالیت می‌کنند که نشان می‌دهد کار جهادی تا چه اندازه می‌تواند اثربخش باشد.

سروری

به گزارش همشهری آنلاین؛ پرویز سروری در دویست و پنجاه و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در تمام مرزها پرسنل شهرداری تهران خالصانه و عاشقانه به زائران خدمات ارائه می دهند، اظهار کرد: تا از نزدیک شرایط را نبینیم متوجه خدمات رسانی نخواهیم شد. در گرمای ۵۰ درجه همکاران ما در طول شبانه روز فعالیت می کردند و کمترین زمان استراحت را داشتند.

او افزود: حضور همکاران ما در مرزها باعث وفاق و همدلی اهالی منطقه شده و همه به شکل یک خانواده فعالیت می کنند و هم افزایی خوبی بین اهالی وجود دارد که نشان می دهد کار جهادی تا چه اندازه می تواند اثربخش باشد.

سروری ضمن تقدیر از تلاش کارکنان شهرداری منطقه یک و سه در مرز چذابه و شلمچه، یادآور شد: این نیروها بدون کمترین چشم داشتی خدمات رسانی می کنند و فقدان آن ها تا حد زیادی می تواند مشکل آفرین باشد. از شهرداری تهران برای ارائه خدمات مناسب به زائرین تقدیر می کنیم.

ا. با تأکید بر اینکه رویداد محرم شهر به یک رویداد ارزشمند در سطح کشور تبدیل شده و تراز ملی و فراملی دارد، گفت: برگزاری چنین مراسمی در جهان اسلام کم نظیر و یا حتی بی نظیر است که برگزاری آن با کیفیت برای ما افتخار محسوب می شود.

سروری با اشاره به حضور ۲۰ هزار نفر از نوجوانان و جوانان در تکیه ملت، تصریح کرد: اینکه ۱۵۰ نفر زن زندانی به واسطه حضور پرشور مردم در رویداد محرم شهر آزاد شدند، اقدام فرهنگی و اجتماعی ارزشمندی محسوب می شود.

کد خبر 875094
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha